donderdag 16 augustus 2018

Dag 22 Willow Creek Trail

Vandaag staan we iets rustiger op na een onrustige nacht de airco deed niet helemaal wat wij wilden. we hebben ontbijt bij het hotel maar als we in de ontbijtruimte komen valt het erg tegen zo'n karig ontbijt hebben we deze vakantie nog niet gehad.we zijn hier 2 nachten dus dat wordt morgen buiten de deur ontbijten. We vonden het over de rotsen klimmen in Seqouia zo leuk du ik ben op zoek naar iets soortgelijks gegaan. En gevonden namelijk de Willow Creek Trail bij de Falls. Het was eg leuk om te doen en soms best een zware kluif zeker voor de öuwetjes"het zweet liep van me lijf en het koste op sommig stukken zelfs veel inspanning maar we vonden het allemaal super leuk.
















Hierna besloten we ons op te frissen in het hotel en naar Fresno te rijden om nog even te shoppen en daar te eten want hier zit niet zoveel bijzonders in de buurt.
De kids kopen beide een jasje Quillian een sportbroekje en Danique nog een setje bij Pink. Daarna gaan we lekker eten bij de Cheesecakefactory en dat smaakte weer heerlijk.





Op weg terug naar het hotel zetten ze mij af bij de wasserette want we hebben inmiddels alweer aardig wat was verzameld,en de laatste hotels hadden geen wasmachine,en ik vind het prettig als het weer gewasen mee terug kan dus ik meng me onder de locals en wacht gezellig tot mijn was weer gewassen en gedroogd is. het is een erg mooie schone wasserette en ik geef het overgebleven saldo van $5 op mijn kaart aan een dame daar ik ga deze kaart toch niet meer gebruiken.    

                    
 

3 opmerkingen:

  1. Ik liep wat achter met lezen ....maar ben weer helemaal bij 👍
    Wat een mooie dagen hebben jullie gehad .
    Prachtig hoe de natuur steeds weer veranderd.
    Echt een mega mooie reis !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tocht weer en lekker om in het water wat af te koelen.
    En ja de cheese cakefactory mmmm die staat bij ons ook hoog in net lijstje zo lekker daar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt er wel op of jullie de enige zijn die dit doen! Je ziet amper andere mensen op de foto’s. Wel zo leuk natuurlijk 😉 Is het bij dat water wel een beetje uit te houden dan? Of is het juist beneden nog warmer? Het ziet er in ieder geval weer erg mooi uit!
    Ook het eten ziet er smakelijk uit. En balen dat het ontbijt tegen valt. Gelukkig is de mogelijkheid er om buiten de deur te ontbijten. Damian en ik hadden precies hetzelfde in Londen. Ook wij hebben de om en om buiten de deur ontbeten. Goede les voor de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen

Eind verslag

We zijn weer op de rit....en kijken terug op een fantastische reis die we met beide kinderen hebben kunnen maken voeltt als een kers op de t...