vrijdag 17 augustus 2018

Dag 23 Weer terug naar San Francisco

Vandaag de laatste reis dag van de rondreis, we gaan weer terug naar San Francisco en Morgen vliegen we weer terug naar Amsterdam. We pakken de spullen weer in de auto en gaan rond 9:15 uur op weg omdat het ontbijt gisteren tegen viel ontbijten we vandaag onderweg. Maar eerst tanken we de auto weer vol en halen een lekkere bak koffie onderweg zien we 2 keer een coyote( achtige) langs de weg lopen.
. We stoppen ook nog even bij een grote Walmart om de laatste spulletjes te halen die mee gaan naar huis. Op naar dde volgende tussenstop want albedine zoekmachine had nog een leuke ijszaak op instagram en daar willen we graag een ijsje halen.



Daarna gaan we richting ons laatste hotel het is vlak bij de luchthaven en een mooi hotel de kamer is lekker groot dat komt goed uit want we moeten de koffers herpakken en de hele auto leeg halen. als we alles weer een beetje aan kant hebben zoek ik of er een leuk restaurant in de buurt zit we willen niet zover weg en een rustig avondje houden. Ik vind een mooi Aziatisch buffet en besluiten na gezien te hebben dat ze sushi hebben daar heen te gaan. Bij aankomst is het een erg mooi en groot buffet en de keuze is reuze ze hebben veel dingen die ik nog nooit op een ander Aziatisch buffet heb gezien en het smaakt echt super lekker. Dit is echt een aanrader mocht je in San Francisco zijn ik zeg doen het heet Moonstar.







Daarna gaan we terug naar het hotel ik twijfel of ik nog ff dde sauna en wirlpool in zal gaan maar ik wil het blog ook nog afmaken dus doe het maar niet. Maar weer een sauna dagje plannen als we weer thuis zijn om lekker bij te komen van deze vakantie ;)
 


  Onderweg zien we dat zelfs de hond een helm op heeft op de motor hihi in Amerika kan je dat verwachten. Ik check nog even de vluchten in en dan is onze mooie reis al bijna teneinde. 

9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer goed uit die sushi ๐Ÿ˜‹ Jammer hรฉ, het is alweer om deze mooie vakantie! Maar jullie hebben een prachtreis gemaakt! Zoveel mooie plekken! Ik heb genoten van het reisverslag en de prachtige foto’s!
    Ik wens je succes met het herindelen van de koffers en alvast een goede en veilige reis terug! ✈️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne terugreis en straks heerlijk nagenieten van jullie mooie reis!๐Ÿ‘‹๐Ÿป

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie een geweldige trip gemaakt !
    Ik heb genoten van de verhalen en foto’s
    Voor straks een hele goede reis terug naar Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo die ijsjes zien er echt leuk en lekker uit.
    En jeetje het zit er alweer op,maar jullie hebben een prachtige reis gehad.
    Was leuk om jullie blog te volgen.
    Alvast een goede terugreis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die sushi ziet er heerlijk uit! Wat jammer dat het er al weer op zit, maar het was een pracht trip met zijn viertjes! Fijn dat we mochten meelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de reisverslagen, ze waren leuk om te lezen. Een goede terugreis en tot in Nederland!
    Groetjes aan al je reisgenoten ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks dat ik net heb ontbeten, krijg ik weer trek als ik die fotos van het eten zie. Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt, een hele goede terugreis en tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. n veilige reis terug en erg mooi reisverslag๐Ÿ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach nee, het is al weer voorbij! Ik ben benieuwd hoe jullie deze reis hebben ervaren, zo heel anders dan een Florida vakantie! Weten jullie al wat er voor volgend jaar op de planning staat? Jullie hebben iig een fantastische reis achter de rug en ik vond het fijn om jullie belevenissen in het blog te lezen. Goede reis en nog even bijkomen thuis voordat het hollen en vliegen weer gaat beginnen als de scholen gaan starten. ✌๐Ÿผ

    BeantwoordenVerwijderen

Eind verslag

We zijn weer op de rit....en kijken terug op een fantastische reis die we met beide kinderen hebben kunnen maken voeltt als een kers op de t...